Posts

Showing posts from October, 2012

Updated Preview Baju Nikah Encik B + Reception Outfit

Image
Assalamualaikum...

Wani tau..ramai yang ternanti-nanti rupa sebenar nikah outfit kitorang...hari tu..wani dah tunjuk preview nikah outfit wani kan...

Hari ni nak tunjuk plak Encik B punye baju Melayu...alhamdulillah..ia kelihatan seperti baju melayu jugak akhirnye...hehe..


Baju Encik B belum lagi letak butang..smlm baru fitting untuk seluar dia..Alhamdulillah..smuanya fit kat badan Encik B. Lega sangat..bkn ape..banyak kali dah buat seluar Encik B asek singkat..pastu ketat...hihihihih..kesian Encik B..tapi kali ni ok sgt..die pun muke hepi jek..asal kalau tunjuk tande bagus tu..mmg suke la sgt die tuh.. :P 



Ni pulak kain yang wani buat untuk jahit baju Encik B. Fesyen ape? Wani buatkan baju ni bagi Encik B...

Sebab wani pilih fesyen ni utk Encik B sebab bahu Encik B nampak jatuh..die perlukan span tebal di bahagian bahu untuk nampak tegap n hensem..hohohoho(poyo kejap!) xde lah..wani rase fesyen ni sesuai utk menutup ke'tidakperfect'kan yang ada...rasenye lah..ini pendapat wan…

Al kesah tentang kad Jemputan

Assalamualaikum...

Majlis semakin hari semakin dekat...kurang dari dua bulan lagi majlis nak berlangsung...Agak mencabar diri wani sebab semua benda nak buat sendiri.Huhu...But...susah pun..wani tetap nak buat jugak..sebab..wani tak nak ketinggalan untuk rasai semua tu..rasai macamana susah payah untuk buat preparation nak jadi raja sehari.. :) Walaupun penat..wani tetap rase hepi..ade la time tu..moody dan sbagainye..bkn ape..sbb x ckup tido..rehat kurang..kalau dpt tido tu...Allahuakbar..nikmat tuuuu..x yah nak cakap la kan..mmg x hengat dunia...Takut jugak kalau orang cakap nanti pengantin muka sembap la ape..tapi..semua tu leh kottt..cover ngn senyuman biar manissss...gitu..hehehe...

Wani nak cerita tentang kad jemputan kahwin ni..Al kesahnye..wani minta bantuan seorang kawan yang bekerja buat printing ni. Dah 2-3 bulan nye dah janji katenye dapat buat kad kami dalam masa 3hari je...Dalam kesibukan kerja ngn menjahit ni..Encik B selalu jgk call si Hamba Allah ni..sms..la bagai..t…