Welcome 2012 - Dengan Projek Baru

Assalamualaikum..

Wani nak mintak maaf  atas kehilangan sementara diri ini dari blogging..bukan ape..mencari ketenangan sebentar dong.. ;)

Ape pun..welcome 2012..rasenye belum terlambat lagi untuk ucapkan Selamat tahun baru.. hehe..lambat siot..hehehehe...diharapkan tahun baru ni akan memberikan sinar baru dan cahaya yang akan melimpahi diri ini dan semua pembaca blog humble ni..Wani doakan semuanya hepi slalu di samping keluarga., dan yang tersayang..Insyaallah..

So..tahun ni..kite akan sambung lagi..cari post yang best-best untuk tatapan pembaca blog ni..kite cari yang bajet..tapi vogue the vast punye presentation on the wedding..Hope korang semua dapat manfaat dari blog ini..

Actually..walaupun projek baju resepsi masih belum start. Tapi..projek lain dulu yang setart..hohoho..camano la kan....

Kira-kira 3 minggu lepas..wani dapat tempahan baju dari kakak-kakak ofis ni.Agak lah banyak..dah rase mcm overload pun ada..maklumla..wani keja waktu siang. so..balik je rumah..lepas asar..trus sambung ngan menjahit pulak..smpai la tengah malam..tapi itu pun curi-curi time jgk la kluar sekejap..g beli barang la pe..fenart tau..tapi xpe la..orang cakap wat side income..ape salahnye kan..

Abis batch yang kali ni..Insyaallah wani akan bukak tempahan baju kan sini pulak..memandangkn permintaan tinggi untuk wani jahit baju ni..ape salahnye wani try market kan..so..harap-harap korang dapat support ya.. ;) Batch yang kali ni..wani habiskan sebelum raya cina. So, lepas raya cina..leh la bukak batch baru.. (>__<)..So leh baca details projek ni kat link ni..http://hazyisle.blogspot.com/p/tempahan-baju.html ataupun leh klik je kat Page "Tempahan Baju"

So..itu je dlu untuk hari ni..


Comments

  1. Jom tempah-tempah. Wani jahit cantik tau. Kemas.*wani aku tolong promote. Jadi testimoni.

    ReplyDelete
  2. weeeee.....follow u back!!!! keep in touch yaaa!!!

    ReplyDelete
  3. kak Lyd : tq kak lyd..muahh!!

    eimy : thanks ya..will keep in touch with u.. ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jenis-Jenis Fabrik untuk Persandingan @ Pernikahan Versi 2

Jenis-Jenis Fabrik untuk Persandingan @ Pernikahan

Rasa Kecewa Tu Di Sini...